چشمتونروشن
سزارین بودی یا طبیعی
ماشالا چ قد موالو هست عین پسر من
ووی ننه قدمش مبارک
عزیزم به سلامتی خدا حفظش کنه 🥰🥰
مبارکه کدوم بیمارستان بودی 💜🥳
واااای تا کوچولوان خیلی خوبه نازن ولی هیف اون تایماز اینقدر درد و کار داریم که ازاین موقعیت استفاده نمیکنیم بیشتر تو بغلشون بگیریم نیازشون کنیم .شما سعی کن ازلی روزا استفاده کن واز نوزادی نهایت لذت ببر از دستای کوچولوش از پاهای کوچولوش از بدن نرم کوچولو وشیر خوردنش وقتی دهن کوچولوش میزاره روسینت خیلی حس خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.