دختر کوچولو من♥️

تصویر
۶ پاسخ

چشمتون‌روشن
سزارین بودی یا طبیعی

ماشالا چ قد موالو هست عین پسر من

ووی ننه قدمش مبارک

عزیزم به سلامتی خدا حفظش کنه 🥰🥰

مبارکه کدوم بیمارستان بودی 💜🥳

واااای تا کوچولوان خیلی خوبه نازن ولی هیف اون تایماز اینقدر درد و کار داریم که ازاین موقعیت استفاده نمی‌کنیم بیشتر تو بغلشون بگیریم نیازشون کنیم .شما سعی کن ازلی روزا استفاده کن واز نوزادی نهایت لذت ببر از دستای کوچولوش از پاهای کوچولوش از بدن نرم کوچولو وشیر خوردنش وقتی دهن کوچولوش میزاره روسینت خیلی حس خوبیه

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا ۳ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون ۸ ماهگی
مامان شاهان😍 مامان شاهان😍 ۶ ماهگی
مامان گل دختر//گل پسر مامان گل دختر//گل پسر ۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین و هایلین مامان ماهلین و هایلین ۶ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۱۱ ماهگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱۲ ماهگی
مامان هانا کوچولو💋 مامان هانا کوچولو💋 ۸ ماهگی