۸ پاسخ

خودش قدم باشه الهی و با خودش آزادی بیاره 😇

فروردینو اسفند فرق می‌کنه مگه ماله منم ان تیم 4فروردینه بقیه سونوهام 28اسفنده طبیعی

به سلامتی بدنیا بیاد عزیزم،کلاهش چه خوشگله از کجا گرفتی؟ از پیج؟ سایت؟ حضوری؟

واییی من دوست دارم اسفندی بشه😍
از طرفی خیلی خسته شدم از باد کردن دست وپام میگم کاش زود بدنیا بیاد

منم تو همین فکرم

وایییی 😍😍ایشااللع ب سلامتی بغلش بگیری عزیزم

طبیعی هستی یا سزارین

عزیزم مبارک باشه انشالله بسلامت بیاد

سوال های مرتبط

مامان قلمبه چی مامان قلمبه چی هفته سی‌وهشتم بارداری