۱۲ پاسخ

بله دختر خاله من موقع دنیا اومدنش یه چند قطره مثل خون پریودی ازش اومد و دکترش گفت کاملا طبیعیه بعضی از نوزادا موقع تولد اینجوری میشن و بهش میگن ریگل نوزادی

اگر تو ادرار بوده ابن دفع اوره هست
پسرمن موقعی ک تقریبا ۱۵ ردز شایدم کمتر بود پوشکش نارنجی
و صورتی تقریبا این رنگا یددبردم دکتر گفت دفع اوره هست مشکلی نداره.ولی اگر تو مدفوع هست احتمالا آلرژی ب پروتین گاوی هست
بازم برا اطمینان ببر دکتر

تا یکسال ۲،۳ ماه رژیم رعایت کردم بعدش کم کم شروع کردیم به خوردن خداروشکر علائم نداشت پسر منم شیرخشک نخورد شیر خودم میدادم خودمم رژیم بودم .معمولا تا یکسالگی رفع میشه

خب وقتی رژیم رعایت کنی دیگه علائم نداره باید قبلش ببینی چه علائمی داشته.
برای پسر من خون تو مدفوع بود چندبار ،مدفوع خلطی بود.گریه و بی قراری داشت،شیر بالا میاورد عطسه داشت ،روزی تقریبا ۸بار دفع داشت خلاصه همه علائم داشت دکتر گفت نیاز به تست نیست این همه علائم داره بعد رعایت رژیم خون تو مدفوع رفع شد اما خلطی بودن تعداد دفع روزانه همچنان بود.برای پسر من عوارض گوارشی بود بعضی ها خشکی میزنه پوستشون یا تنفسی هست آبریزش دارن دماغش کیپ میشه
میگم برای اطمینان دوباره تست بدین البته بعضی بچه ها علائم مشخص ندارن فقط با آزمایش مشخص میشه

لکه خون تو پی پیش بود یا ادرار؟!!
اگه تو پی پیش بوده پی پی حالت لخته خِلتی میشه حساسیت هست برای اطمینان دوباره تست بگیرین

از گرما زیاد یا کم ابی ممکنه این اتفاق بیفته

بله عزیزم البته نه به اون معنی که ۵ روز خونریزی باشه ، همون در حد یه لخته

این لک مربوط به ادرار هست نه پریود ، آب بدنش کم هست ، باید خیلی شیر بدید ادرارش بیشتر بشه و رقیق تر ، خوب میشه

اون بخاطر کم ابی بدنش بوده و ربطی ب پریودی نداره🤦‍♀️

شنیده بودم

سلام نه ببر دکتر حتما

بردی دکتر نه نشنیدم

سوال های مرتبط