۸ پاسخ

من دوماه گرفتم هنوز فشار میدم شیر داره

من تا 6ماهگی شیر دادم ولی هنوز هم در حد چند قطره شیر میاد گاهی

من بعد ۲ ماه هنوز شیر دارم

برا من بعد یک ماه دقیققق خشک‌شد

ببین منم خیلی شیر داشتم ۳ هفته گذشته بود هنوز گلوله گلوله مثل گرد تو سینم شیر جمع شده بود ۲ بار رفتم داروخونه داروساز گفت نمیخواد قرص بخوری خودش خشک میشه دیگه منم چون سابقه ماستیت سینه داشتم (۲ ماهگی بچم شیر تو سینم موند و هفونت کرد و مجبور شدم جراحی سر پایی کنم و دکتر شیر و عفونتارو با سرنگ در اورد تو مطبش پدررررم در اومد کلی ام از درد چقدر هزینه سنو و دکتر دادم) خلاصه رفتم داروخونه قرص کاربرگولین گرفتم ۲ تا دونه ازش خوردم فقط هفته ای ۱ قرص ولی تو روز مشخص مثلا جمعه خوردی هفته دیگه ام جمعه بخور قشنگ شیرت خشک میشه برا من که هیچ عوارضی نداشت اگه بزاری به حال خودش حالا حالا خشک نمیشه من سفکسیم ۵۰۰هم میخوردم ولی بنظرم همین کاربرگولین بخوری خودتو راحت کنی از همه چیز بهتره

برا من بعد ده روز خشک شد

برو داروخونه قرص چرک خشک کن یا ازشون بپرس چ قرصی بخوری شیرت خشک شه نمونه تو سینه ات اگه بمونه هم دردناکه هم توده ای میشه

بعد یه سال

سوال های مرتبط