اگه بچه بریچ باشه بازم واسه سزارین پول میگیرن

۱۱ پاسخ

ن عزیزم رایگان میشه بیمارستان دولتی

برو بیمارستان تامین اجتماعی رایگان میشه

نه نمی‌گیرن

اگه بخوای همون دکتر خودت بیاد بالا سرت اره. پول میگیره ولی اگه نامه بده فقط بری بیمارستان هر دکتر شیفت باشه. اون بیاد ن.

دولتی بری زیاد نمیگیرن چون سزارین اجباریه همسایمون چند وقت پیش گفت ازش یه تومن گرفتن

من بچه م بریچه اگه همینجوری بریچ بمونه سزارین اجباری میشم. گفتن پرونده تو یک روزه می‌فرستیم استان تایید میکنن دیگه هیچی هزینه ی زایمان پرداخت نمیکنی

اگه بریچ باشه و بیمارستان خصوصی بری ده تومن حدودا از هزینه کلی کم میشه چون سزارین اجباری میشی

خصوصی پول میگیره دکتر خودتم بیاد پول میگیره

نه سز اجباری میشی دیگه بخاطر وضعیت بچه

بری دولتی نه. بازم یه مفداری میگیرن در حد ۱دوتومن اگه بیمه تامین باشی

آره چرا نگیرن؟من الان سز سومم ولی پول می گیرن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد