۳ پاسخ

من اول ماهیچه و پیاز میریزم یساعت باشه بعد باز میکنم جو و هویج و سیب زمینی و جعفری نییم ساعت دوباره در زودپز رو میبندم

بزار تو زودپز

من توی دیگ بخار میریزم حوصله ندارم ۴ ساعت بزارم تو قابلمه

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی