اگ برا زردی میخوری هیچ ربطی نداره اون مربوط به خونه
علم پزشکی علت زردی فیزیولوژیک نوزادان را به طور کامل مشخص کرده است. این عارضه به دلیل تجمع مادهای به نام بیلیروبین (Bilirubin) در خون ایجاد میشود. بیلیروبین محصول تجزیه گلبولهای قرمز خون است. نوزادان در بدو تولد تعداد زیادی گلبول قرمز دارند که به سرعت تجزیه میشوند و از طرفی، کبد آنها هنوز به اندازه کافی برای پردازش و دفع این حجم از بیلیروبین، بالغ و کارآمد نیست. این عدم تعادل میان تولید و دفع بیلیروبین، باعث زردی میشود و هیچ ارتباطی با “گرمی” یا “سردی” بدن مادر در دوران بارداری ندارد.
این باور که مصرف در ماه آخر بیخطر است، کاملاً اشتباه است. همانطور که گفته شد، خاصیت تحریککنندگی رحم توسط کاسنی میتواند در این دوره منجر به شروع انقباضات زایمانی و زایمان زودرس شود که خطرات جدی برای نوزاد نارس به همراه دارد. بنابراین، ریسک مصرف در ماه آخر نه تنها کمتر نیست، بلکه میتواند بیشتر هم باشد.
میگن بیست روز قبل از فارغ شدن بخوریم
از الان بخور روزی نصف لیوان
کم کم بخور از ماه آخر ۳۶ هفته به بعد هرروز میگن بخورید یه فنجون
ایده عکس ماهگرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
ادیت عکس تولد
ادیت عکس ماهگرد
ادیت ختنه
ادیت دندونی
فقط با کمترین هزینه عکس بچتو آتلیهای کن
شما هم عکس ماهگرد کوچولوهاتونو بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no
بعد زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.