۵ پاسخ

زودزدی انگار
امافردابروآزمایش بده بعتره

من ۱۴ روز تاخیر دارم تازه ازمایش بتا هم داد منفی بود ۳ روز هم هست پروژسترون زدم هنوز هیچی به هیچی

خب دخترا چرا ازمایش نمیدین قرار نیس که واس همه رو بی بی چک نشون بده

از شما چرا طرحش اینجوره

منم 9روز تاخیرم منفی 😔
پریودم نشدم

تصویر

سوال های مرتبط