زودزدی انگار
امافردابروآزمایش بده بعتره
من ۱۴ روز تاخیر دارم تازه ازمایش بتا هم داد منفی بود ۳ روز هم هست پروژسترون زدم هنوز هیچی به هیچی
خب دخترا چرا ازمایش نمیدین قرار نیس که واس همه رو بی بی چک نشون بده
از شما چرا طرحش اینجوره
منم 9روز تاخیرم منفی 😔
پریودم نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.