انبه چطوری میدین بچتون

۵ پاسخ

دختر من اصن دوست نداره عق میزنه

هیچی میدم دستش میخوره😅

پوره با شیرو خامه قاطی میکنم میذارم فریزر شبیه بستنی میشه میدم بهش دندوناشم اروم میکنه

پوره میکنم براش با شیر قاطی میکنم میخوره

پوره میکنم یا خورد میکنم میخوره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان کوژین مامان کوژین ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی