به بچه ها ازگیل یا انبه ژاپنی میدین؟

۵ پاسخ

اره خوشمزه س ضررم نداره

اره شیرین باشه مشکلی نداره ک

ازگیل دادم

بله.دختر من عاشقه.۴/۵ تایی بهش میدم

انبه دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی
مامان نازدونه ❄️ مامان نازدونه ❄️ ۱۶ ماهگی
مامان نفس خانوم❤️😘 مامان نفس خانوم❤️😘 ۲ سالگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان ابالفضل مامان ابالفضل ۲ سالگی
مامان 🧚‍♀️panah🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️panah🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان جوجه فری مامان جوجه فری ۱۷ ماهگی