۱۳ پاسخ

من ک اعصاب نداشتم. چون سریع بشقاب رو پشت و رومیمنه رو خودش و بلندمیشه کل خونه دور میزنه،
مگر چیزای انگشتی بزارم گاهی. یا میوه میدم دستش و یا خرمابدم دستش
و یا ماکارانی اونم کم میدم ماکارانی دستش

خودم غذا میدم
همینجوری کلی میریزه وقتی گذاشتم خودش خیلی کثیف کرد منم تحمل ندارم
تا یکم بزرگ‌تر بشه خودم میدم

خودم میدم حوصله کثیف کاری ندارم. غذاام حروم میشه دوس ندارم اصلا. نون خشک خیلی دوس داره میذارم جلوش خودش میخوره. میوه رو خودش میخوره. ولی غذا نه خودم میدم پلو باشه با دست له میکنم میدم بهتر میخوره

خودم میدم

خودش میخوره دخترم از ده ماهگی دیگ با قاشق میتونس غذا بخوره
خودش الان با قاشق میخوره لیوان ابم میذارم کنارش یا دوغ اونم خودش میخوره یه وقتایی دوست داره من بهش غذا بدم قاشقشو میده بهم ک بهش بدم وگرنه خودش میخوره منم اصلا اصرار ب بیشتر خوردنش نمیکنه هر چی میتونه میخوره

خودش میخوره

نه خودش میخوره نه میذاره بهش بدم کلا هیچی نمیخوره

خودمم به زور میدم
به خودش باشه که اصلا لب به غذا نمیزنه

هردو..

خودش میخواد بخوره وسط سعی کردناش خودم سوسکی و آروم بهش میدم. اگه مطبی جایی باشیم تو ماشین و اینا بخواد قاشق را ازم بگیره میگم نه مامان نمیشه مامان باید غذا بده.

فلا ک اعتصابه ولی غذای انگشتی مثلا کوکو کباب این چیزا خودش میخوره برنجو من میدم

خودش میخوره

سوال منم هست

سوال های مرتبط