بچه هاتون خودشون غذا میخورن یا میزارین دهنشون؟

۹ پاسخ

خودش میخوره

با زور و بازی و گوشی و سختی و بدبختی چندتا لقمه 🤏🏻 این اندازه ای میدمشون حالا این وسط یکی دو لقمه هم خودشون بخورن

من میدم

ه دو عزیزم

من اگه به امید خودش بمونم هیچی نمیخوره متاسفانه،کمی غذا میدم که بازی کنه اما دراصل خودمون میدیم

بیشتر خودم میزارم..نمیتونه

هردو ولی بیشتر خودش دوست داره بخوره منم جلوشو نمیگیرم

خودم عزیزم

هر دو

سوال های مرتبط