شما بستنی به بچتون میدین ؟

۱۱ پاسخ

کلا کم میخورن. من هنوزم غذای نرم دوس داره

آره چن بار دادم بهش ولی درمجموع یه قاشق خورده تاحالا

اره پروبیوتیک کاله

نه تاحالا ندادم

اره ولی من خودم براش درست میکنم

اره ولی اصولا همون بستنی دستگاهی و سنیتا جاهای معتبر از این مدل سوپریا نمیدم

نمیخوره😑

اره بعضی وقتامیدم بهش

اره منم اینارو اصلا بهش ندادم. حتی شکر بهش ندادم

اره بعضی وقتا میدم

همه چی میتونن بخورن ؟

سوال های مرتبط

مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان آرسام ⁦😍مهرسام مامان آرسام ⁦😍مهرسام ۱ سالگی
مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی