مامانا شما به بچه هاتون بستنی میدین؟؟

۱۴ پاسخ

دوست نداره یخ بدش میاد

بله

اره چرا که نه؟زیاد ولی نمیدم تا الان ک سرد بود نمیدادم ولی الان دو سه باری دادم

آره

اره ولی اکثرا با میوه خودم براش درست میکنم

آره.خیلی هم دوست داره.طعم دار و کاکائویی نمیدم.ففط شیری. گاهی وقتا هم خودم با شیر ماجان و شیره خرما براش درست میکنم.دوست داره

نمیدم

نه هنوز

دادم چن باری

خیلی دیر به دیر اگه بخوره یکم وانیلی میدم معمولا نمیخوره چون خیلی سرده

منم میدم به دخترم

نمیخوره خودش

آره میدم از ۹ماهگی بستنی میدم دکترشم گفت مشکلی نداره

نه نمیدم

سوال های مرتبط

مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان الوین مامان الوین ۲ سالگی
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی