شما بستنی میدید به بچه هاتون

۱۵ پاسخ

من خیلی کم میدم در حد یه چنتا لیس بزنه .چون هم سرفع میکنه هم همه میگن دیر زبون باز میکنه

بله خیلی دوست داره یکی میدم کامل میخوره ولی هر روز نمیدم

گاهی اوقات میدم

گاهی اوقات در حد چنتا لیس😁

بله عزیزم میدم

اصلا خوراکی شیرین دوست نداره

اره عزیزم دکترگفت به دخترم بدم
هم وزنش کمه هم به شیرگاو حساسیت داره
گفت بستنی خامه پنیربدم فعلا تا بدنش عادت کنه
ولی زیادنمیدم

بله

آره بعضی وقتا میدم

بله گاهی

آره خونگی

اره گاهی اوقات

آره میدم

آره گاهی میدم

همین امروز دادم

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی