نه
من هفته ای یکبار نصف بستنی چون شکر زیاد داره
آره🙂
آره
والا خیلی استقبال خاصی هم نمیکنه
آره عزیزم دکترش گفت عصرانه بهش بده
اره فکر میکنم از ۷ یا ۸ ماهگی باید بدیم به بچه ها
اره هر وقت بخورم میدم دوس داره
اره میدم عزیزم
منم میدم در هفته ۲،۳ بار فقط وانیلی
اره میخوره
من دوبار بیشتر ندادم
بله 👍
دخترم عاشق بستنیع میخوره
من میدم ۲.۳روزی یبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.