اره خیلیم عالیه
مجازه چن بارم امتحان کردم نخورد. اصلا خوشش نیومد
هنوز چون خودم نمیخورم بهش ندادم
دوبار دادم زیاد علاقه نشون نداد خداروشکر
اره هفته ای ۲بار مجازه
بیشتر کم خونی میاره
اره اما خیلی کم
اینم خودم نمیدم بابا بزرگش بهش میده وقتایی ک میریم خونشون
ولی فقط وانیلی
آره چرا ندیم
ندادن تاحالا
چون از ۱۳ماهگی شیرو ترک کرد کلا دکتر گفت مجازه که یه کاسه بستنی در طول روز بخوره،منم گاهی وقتا بستنی میدم گاهی وقتا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.