۴ پاسخ

من کبابی میدم بهش چون دندون داره قشنگ میخوره ...

آب پز میکنم میدم دستش کمی میخوره

من یبار کبابی بهش دادم خوشش اومد
بیشتر آبپز میدم

تو سوپش‌ریختم‌یه چندباری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی