مامانا سلام شما به بچه هاتون بستنی میدید ؟

۷ پاسخ

اره انبع و وانیلی

اره گاهی

اره عزیزم

آره وانیلی و موزی خیلی دوست داره

من میدم

اره.‌ ولی شکلاتی نه.

سلام پسر من دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان دوتا فندوق مامان دوتا فندوق ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی
مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی