۷ پاسخ

میوه یکم بستنی خرما بیسکوییت
کیک خونگی

هروقت دوس داشته باشه یچی میدم بخوره

غذای اصلی ب زور میخوره...میوه هم فقط خیار میخوره..الان بستنی خورده

موز دوتا در روز
هندوانه یک تیکه
کشک تیکه ای میدم دستش خودش میخوره
چوب کنجدی
سمنو هم تازگی ها میدم بهش
غذای اصلی هم که هست

میوه میارم همشو رنده میکنه میده بیرون .
بستنی میخوره

پودر مغزیجات. میوه . ابمیوه . کیک

خیلی بی اشتهاست‌ غذای اصلی رو هم به زور میخوره چه برسه به میان وعده

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی