۸ پاسخ

بله من میدم

بستنی و کیک چه خاصیتی داره دقیقا؟!
سرلاک، نوتری بیسکوییت سرلاک بعضی وقتا میدم، میوه، گاهی فرنی با مغزیجات

من گاهی بستنی میدم یکم خیلی دوس داره

نه ما نمیدیم چونکه اصلا دختر ما شیرینی لب نمیزنه اصلا

بستنی و کیک ندادم ولی بیسکویت ی موقع هایی میدم

نه حس میکنم مشکل گوارشی میگیره خدایی نکرده
من شنیدم مثلا همین بیسکویت مادر بعدا باعث چسبندگی روده میشه

من شوهر بقالی داره همیشه تو خونه هست اینم‌میخوره دیگه

بله من میدم

سوال های مرتبط

مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی
مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۱ سالگی
مامان لِنا⭐️ مامان لِنا⭐️ ۲ سالگی