بستنی به بچه هاتون میدین ؟
چقدر ؟

۱۱ پاسخ

من نمیدم

دوس نداره شکرخدا

یکی دوبار دادم زیاد استقبال نکرد خداروشکر😂

من نمیدم مگر مهمون باشیم بیارن بهش میدم

بستنی بچرو هایپر میکنه خیلی بدخ

اره
سرگرم کنندس
هفته ای یبار نصف کاسه ایا

من نمیدم

من هرروز بهش میدم در حد یک قاشق غذاخوری

نه نمیخوره چون سرده دوس نداره

خودم درست میکنم با شیره خرما میدمش

خیلی قندش بالاس
نمیدم اصلا

سوال های مرتبط

مامان ♩🐤  آنیا  🐟 مامان ♩🐤 آنیا 🐟 ۲ سالگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی