اره از ۷ماهگی خورده
اره میدم چقدر حساسی تو
خودمون خوردنی خیلی کم بهش میدم شوهرم میگه خوب نیست براش نمیدونم چرا
بلععععع
اره مگه بده
اگه سرماخوردگی نداشته باشیم زمستونی چنددفعه دادیم ولی حالانه
سلام عزیزم خوبی پناه خوبه...چه خبرپناه بزرگ شده🤩
اره من میدم بهش ازاینکه جدابخرم براش نه اماهرچی برابرادرش بخریم اینم میخوادمیگه مَ مَ😂امابستنی یه چندتالیس میزنه کنارمون😁
آره میدم
اره میدم گاهی
اره بعضی وقتا بهش میدم خیلی دوست داره
واسش نخریدم تا حالا
ولی دو سع بازی خودم میخوردم دادم اونم یکی دوتا لیس زده😁
نه اصلا
هوا گرم بشه میدم هنوز که سرده
اره میدم
اگه ببینه یه ذره میدم ولی اینکه براش بخرم نه
بله😬😬😬
اره بعضی وقتا ولی خیلی کم ،
نه نمیدم
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.