به بچه هاتون بستنی میدین؟؟

۱۵ پاسخ

اره ولی کم

نه ...

آره من بچم وانیلی میدم

من میدم ولی نه هر روز

نه حساسیت پروتین گاوی رفلاکس داره

یس یس

اره ولی زیاد نه

نه خیر

نباید بدی

نه نمیدم

اره...

یبار دادم با اسهال جنون گرفتم دیگه غلط میکنم بخوام بدم

آره دوسداره ولی خیلی کم میخوره

خیلی کم

اره وانیلی خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی
مامان ورووجك مامان ورووجك ۱۶ ماهگی