واسه بچتون کاچی درست میکنین؟چطوری درست میکنین؟

۳ پاسخ

آره دوقاشق آرد یکم تفت میدم بعد کره یا روغن میزنم باشیره بعدشم شربتش میریزم آب و شکر و گلاب تند تند هم میزنم مثه فرنی میشه خاموش میکنم

نه واقعا اما فرنی درست میکنم

تاپیک گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان آرتین، آنیتا❤ مامان آرتین، آنیتا❤ ۱ سالگی
مامان کیسان مامان کیسان ۱۷ ماهگی