۶ پاسخ

نون اماده میگیرم سس ی لایه کم پنیر
گوشت ابپز میکنم ک اونو ریش ریش میکنم لایه بدی قارچهاش و بعدم پنیر زیاد و اویشن میریزم روش میذارم بپزه
مخلوطم ک ب جای گوشت مرغ ابپز میکنم ریش میکنم با سوسیس ک اونم یکم تفت میدم و قارچ و فلفل دلممه

خمیرو پهن میکنم، چنگال میزنم، چند دقیقه میزارم فر نیم پز شه، سس میکالم روش، یه لایه کم تراکم پنیر، بعد مواد پیتزا بعد پنیر پر تراکم قارچ و فلفل دلمه و میره فر.

بعد که خمیرو باز کردین روی سطح خمیرم با چنگال تعداد زیادی سوراخ کنین بعد سس و بقیه مواد
سس داخل پیتزا هم من چون دخترمم میخوره خودم با گوجه درست میکنم شما میتونین آماده هم استفاده کنید

توی فر ی کاسه اب هم کنار میزاریم تا خمیر خشک نشه

روی خمیر اماده سس می‌زنیم
به ترتیب پنیر و قارچ و فلفل دلمه و ذرت ذرت و کالباس و دوباره پنیر
میزاریم تو فر

من خمیرشو درست میکنم یه ساعت استراحت میدم بعد باز میکنم سس و موادی که دوست دارمو میریزم میره فر
اگه خمیر پیتزا منظورتونه طرز تهیشو بنویسم

سوال های مرتبط