نون اماده میگیرم سس ی لایه کم پنیر
گوشت ابپز میکنم ک اونو ریش ریش میکنم لایه بدی قارچهاش و بعدم پنیر زیاد و اویشن میریزم روش میذارم بپزه
مخلوطم ک ب جای گوشت مرغ ابپز میکنم ریش میکنم با سوسیس ک اونم یکم تفت میدم و قارچ و فلفل دلممه
خمیرو پهن میکنم، چنگال میزنم، چند دقیقه میزارم فر نیم پز شه، سس میکالم روش، یه لایه کم تراکم پنیر، بعد مواد پیتزا بعد پنیر پر تراکم قارچ و فلفل دلمه و میره فر.
بعد که خمیرو باز کردین روی سطح خمیرم با چنگال تعداد زیادی سوراخ کنین بعد سس و بقیه مواد
سس داخل پیتزا هم من چون دخترمم میخوره خودم با گوجه درست میکنم شما میتونین آماده هم استفاده کنید
توی فر ی کاسه اب هم کنار میزاریم تا خمیر خشک نشه
روی خمیر اماده سس میزنیم
به ترتیب پنیر و قارچ و فلفل دلمه و ذرت ذرت و کالباس و دوباره پنیر
میزاریم تو فر
من خمیرشو درست میکنم یه ساعت استراحت میدم بعد باز میکنم سس و موادی که دوست دارمو میریزم میره فر
اگه خمیر پیتزا منظورتونه طرز تهیشو بنویسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.