برا خمیرش من همه چیو چشمی میریزم
اول اردو الک میکنم بهش نمک خمیر مایه اضافه میکنم باهم مخلوط میکنم
بهش یدونه تخم مرغ بعد شیر ولرم کم کم اضافه میکنم نباید سفت بشه ورز میدم خودشو ک گرفت روغن مایه اضافه میکنم بیست دیقه حسابی ورز میدم
بعدش روش مشمبا میشکم با یه پارچه تمیز یکساعت استراحت کنه
بین این تایم شما میتونید هرموادی ک دلتون میخاد بزنید
من مرغو با پیازو ادویه ابپز میکنم
گوشت چرخ کرده با پیازو ادویه سرخ میکنم بهش کمی رب میزنم
کالباس خورد میکنم سوسیس رنده میکنم
فلفل دلمه ذرت
پنیر پیتزا حسابی
خمیرش ک اماده شد قالب نورد نظرتون چرب کنید خمیرو پهن کنید من یکم خمیرو کلفت میکنم
بهش سس قرمز یا رب با اب رقیق شده بزنید
خمیرو با چنگال سوراخ کنید
بعد موادو لابه لا اضافه کنید اخرش پنیر پیتزا بریزید بزارید فر
من تو تنور گازی میپزم نوشجونتون
به به😍
دستور خمیرشو بزار منتظرممم🤣
خمیر شو چجوری درست میکنید
والله دام خواست نوش جان
دستور بزار عزیزم
دستورش بده
عشقم دستورشو بگو
اوف چ رخی
نوش جونتون
دستور خواهرم دستور
بهبه نوش جان درخواست دادم قبول کن
به به نوش جون
خمیرش خودتون درست کردین ؟
به به رُخ و ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.