مامانا حلیم چطوری درست میکنین

۲ پاسخ

گندم یا بلغور گندم رو خیس میکنم از قبل
بعد با آب فراوان میدارم بپزه
آبش که کم‌میشه هی آب جوش اضافه میکنم
اصلا هم‌هم نمیزنم
گندم و جو تا وقتی هم نزنی ته نمیگیره، اگه هم بزنی بعدش فوری ته میگیره

بعد گوشت رو هم جدا میپزم با پیاز که بوی بدش رو بگیره
وقتی کامل پخت پیاز رو میریزم دور و گوشت ریش ریش و آب گوشت رو میریزم تو گندم هایی که پخته شده
یکم بجوشه جا بیوفته
یکم نمک هم میخواد

تو شیشه
بلغور گندم پیاز گوشت و عصاره قلم وی کم اب
بذار تو زودپز دوساعت
بعد یکم دارچین و نمک بزن بکوب گوشتشو

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی