من گوشت رو جدا میپزم گندم هم از قبل میذارم بخیسه بعد میذارم بپزه بعد قاطی میکنم زنجبیل و زیره و نمک میریزم اگه حبوبات دوست داشته باشی نخود میریزی یه کم اگه بخوای غلیظ و کشدار بشن با گوشت کوب برقی بگیر داخلشون
گندم و گوشت
گندمو بشور بخیسون
بعد چند ساعت ک خوب خیس خورد با گوشت بزار بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.