۴ پاسخ

ابادام آلرژنه من هنوز ندادم

آره عزیزم اصن نده بهش

آره نده بدترش میکنه

دخترم منم رفلاکس پنهان داره بهش دادم اما حساسیت داشت اذیت نمی‌کرد حساسیت داشت دیگ ندادم

سوال های مرتبط