۲۴ پاسخ

عزیزم دختر من پاش از این بدتر بود هر دارویی گفتن استفاده کردم اصلا تاثیر نداشت فقط روغن نباتی بزن عالیه عالی

روغن نباتی بزن

دختر منم انجوری شد بردم دکتر گفت با شامپو بدنش بشور بعد پماد آلفا بزن
سر دوبار تعویض خوب شد
بچم یه هفته کباب شده بود فقط ۴ تومن انواع پماد خریدم فقط آلفا خوبش کرد

اگه میخوای سریع خوب بشه کرم روغن ماهی آردن بزن .عزیزم نزار انقدر قرمز بشه بعدا فکر پماد بیفتی

دکتر داروخانه به من گفت کالاندولا و زینک اکساید و باهم قاطی کن بزن واقها خوبه و تاثیر داره

واییی بمیرم...اول اینکه حتما با آب و صابون بدون اسانس بشورش...صابون خاصیت خشک کردن زخمو داره...بعدش تا میتونی چربش کن...یه دفعه روغن نباتی یه دفعه سودوکرم یا پماد آردن در زرد...تند تند پوشکشو‌عوض کن چون اصلا نباید مرطوب باشه چون باکتری هم میگیره اونوقت اگه دیدی دون دونای جوش مانند ریز ریزم زد یعنی باکتری گرفته و از داروخانه پماد ضد قارچو باکتری هم باید بخری.

پسر منم از این بدتر بود دکتر پماد ان ان داد فایده نداشت کالاندولا و زینک داد فایده نداشت،روغن نباتی زدم مرتب خیلی خوب شد

من این دوتا خیلی تاثیر داشت واسه پسرم یکی بهم گفت کرم روغن ماهی آردن بگیر واقعا عالی بود مادرشوهرمم گفت پسر دخترش بدتر از این سوخته بود میگفت هیدروکورتیزون و کلوتریمازول با هم به یه اندازه کف دستت قاطی کن بزن بهش سری بعدی موپیروسین یه نوبت این یه نوبت اون یه دکتر معروف بهش معرفی کرده بود من دوتاش واسم جواب داد

کالامین بزن سه سوته خوب میشه

پماد ان ان عالیه

از دیشب داری میزنی یروزه فایده نداره دو سروز پشت هم بزن خدب مبشه من همش کالاندولا استفاده میکنم خوب میشه روغن نباتی ام خوبه

پسرمن بدتر از این شد
این دوتا پماد عالی بودن
اردن در زرد که روغن ماهی داره
پماد پاپاپو هرموقع عوضش میکردم مثلا دوبار اردن پوشک سوم پاپانو
فقط با اب بشورش کامل خشکش کن
هرموقع خوابید باز بزارش لایه زخیم از پماد بزن
بعضی وقتا بزارش داخل تشت اب

‌پماد اردن دوای دردشه عزیزم

بی بی فرست بزن سریع خوب میکنه

ان ان بزن

لایه ضخیم کالاندولا بزن

هر بار میخواستم پوشکش رو عوض کنم حتما میشستمش اونم نه با آب ولرم با آب خنک قشنگ پشت و جلو رو میشستم، که پوست از داغی و حرارت بیافته، بعد خوب آهسته آهسته خشکش میکردم که اصلا خیس نباشه، پودر بچه رو میذاشتم داخل یخچال که خنک باشه قشنگ بعد که میخواستم پوشکش کنم پوشکش رو از زیرمیذاشتم بعد پودر رو میریختم رو کل پاش یعنی یجوری پودر میریختم که دیگه اصلا کل پوشک و پاهاش پر پودر میشد بعد پوشک رو میبستم، اینکارو میکردم که داخل پوشکشم پودر باشه.
بعد بچه دیگه وقتی ادرار یا شکمش کار میکنه، اون پودره اجازه نمیده به پوست برسه و آسیب ببینه، در ضمن تمام سوختگی و قرمزی و التهاب و هم خوب میکنه. میتونی پماد زینک اکسایدم بگیری بذار یخچال کاملا سرد بشه بعد هر بار تعویض اول کاملاااااا قسمتای سوختگی پماد زینک اکساید بزن بعد پودر بچه رو بریز رو پاهاش. بعد پوشکو ببند. تند تند هم چکش کن اگر دستشویی اینا کرد یا ادرار، یکم که پوشکش پر شد عوض کن براش همین کارارو تکرار کن مداوم دو سه روزه خوب میشه بچه من خلی افتضاح بود اینو یک نفر به من گفت انجام دادم عین معجزه بود درجا خوب شد

ژل الوئه ورا از عطاری بگیر بزن بعد بذار باز بمونه پوشکش نکن چند ساعتی(وقتی خوایه که تحرکش کمتره) ان شاالله خوب میشه

دوقلوهای منم همینطورن. هر کار بگی کردم نزدیک ده مدل پماد امنحان کردم پودر امتحان کردم خوب نشدن. یکی از دوستام گفت هر دفعه عوض میکنی با شامپو بچه اروم بشور خشک کن روغن نباتی بزن. یکیشون خوب شده ولی دومی هنوز همونطوره. نمیدونم مال این بود یا نه

هیچی مثل بازگذاشتن خوب نیست چربش بکن و پوشکش نکن ..خیلی بهتر میشه

اسهاله؟ از اسهال اینجوری پاش سوخته؟
اگر آره، من پای بچم از این بدتر شده بود کل ناحیه جلو و پشتش قلفتی کنده و سوخته شده بود. تو خواب معذرت میخوام شکمش کار کرده بود منم متوجه نشده بودم بعد یک ساعت بچه بیدار شد تقریبا امدازه دو ساعت فقط یک بند جیغ میکشید و پاهاشو بالا میگرفت دیدم افتضاح سوخته بچم.

پودر بچه بزن باصابون بشور

کالاندولا و ان ان قااطی کن بزن

ببین ی کار بکم میکنی؟

سوال های مرتبط