یکی از اقوام ۴۰ هفته و دو روز زایمان کرد، هیچچچچچ دردی هم نداشت. ۲۷ام صبح کیسه آبش پاره شد شب زایمان کرد
وقتی 39رو رد کنی درد نداشته باشی خودت برو بیمارستان معاینه تحریکی کنن بهتره چون بچه رسیده باشه هر لحظه ممکنه مدفوع کنه
ایشالا عزیزم خیره
من که انگار یکساله باردارم دیگه نمیکشم🚶🏻♀️
ورزش های لگنی کن
منم دوست دارم ۳۸ هفته به دنیا بیاد بچم. الان ۳۶ هفته و یک روز هستم.
دلیل اینکه دوست دارم زودتر به دنیا بیاد اینکه زیاد وزن نگیره دیگه. چون بهم گفتن بچه ات درشته ماشالا.
فردا بازم باید برم سونو رشد
من که چند هفته است درد میگیره یک ساعت نشده خوب میشه
دیشب هم چنان درد گرفت گفتم الان که زایمان کنم بازم رفع شد 😐😅
تنها نیستی دو روز به تاریخ مونده خبر نیست
منم همینطور
یبار صبح میگیره ول میکنه فقط همین
منم هیچ دردی ندارم
ای بابااا☹️☹️کلییییی بشین روز شماری بکن چقد خوشحالی کن که دورقمی شدیم و چند روز دیگه مونده و کلی روز شمار دیگه😑😑بعد فسقل خان جا خوش کنه واسه خودش 🥴هیچ به یه ورشم نباشه☹️😍😂
عزیزم من بچه اول هیچ دردی نداشتم
فقط ی کشاله درد داشتم ۳۹ هفته و پنج روز درد ها شروع شد و زایمان کردم
منم دردی ندارممیترسم به ۴۰هفته برسم هنوز دردام شروع نشده باشع..
ورزش اینا میکنی؟؟پیاده روی و ...
از ۳۶ هفته ورزش کردید؟ تحرک داشتید؟ رابطه و شیاف گل مغربی چطور؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.