۶ پاسخ

من چی بگم . دکتر دوشنبه بهم گفت اگر تا قبل از ۷ تیر دردت گرفت اورژانسی برو بیمارستان نامه سزارین بده اصلا نزار معاینه ات کنن اونام زنگ میزنن من میام
اگر ۷ تیر شد و دیدی خبری نیست بازم برو بیمارستان نامه رو نشون بده بستری کنن نزار معاینه کنن تا من برسم
۱ تیر دوشنبه پیشش نوبت دارم دوباره
برای گول زدن بیمارستان خصوصی چه کارایی که نباید کرد 🤦

فکر کن بشینی ببینی دردت گرفت یا نه😄😄

بیا همین جا همه با هم دعا کنم که دردمون بگیره😂یا خدا مهربان خودت به همون کمک کن دردمون بگیره

خب سزارین کن، راحتت

شاید وقتش نشده

همدردیم

سوال های مرتبط