من چی بگم . دکتر دوشنبه بهم گفت اگر تا قبل از ۷ تیر دردت گرفت اورژانسی برو بیمارستان نامه سزارین بده اصلا نزار معاینه ات کنن اونام زنگ میزنن من میام
اگر ۷ تیر شد و دیدی خبری نیست بازم برو بیمارستان نامه رو نشون بده بستری کنن نزار معاینه کنن تا من برسم
۱ تیر دوشنبه پیشش نوبت دارم دوباره
برای گول زدن بیمارستان خصوصی چه کارایی که نباید کرد 🤦
فکر کن بشینی ببینی دردت گرفت یا نه😄😄
بیا همین جا همه با هم دعا کنم که دردمون بگیره😂یا خدا مهربان خودت به همون کمک کن دردمون بگیره
خب سزارین کن، راحتت
شاید وقتش نشده
همدردیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.