۱۲ پاسخ

قبلش باید پیاده روی آروم داشته باشی

اولا اصلا استرس نداشته باش اصلا جیغ و گریه نکن چون انرژیت تموم میشه
نفس عمیق بکش و زور زدنت رو یهویی نده یجایی خوندم اگر ب طور یهویی یبارع زور بزنی ممکنه پارگی زیاد داشته باشی یا یهو پاره بشی...بدم اگر تونستی ماما همرا بگیر بالا سرت باشه بهت مدام بگه چیکار کنی چ حرکت‌هایی انجام بدی عینه زایمان

ورزش رو توپ داشته باش تایم های 40 دقیقه ای
پیاده روی تا میتونی و پله نوردی به صورت مورب حتما
شبی 5 تا 10 دقیقه تو اب ولرم بشین
سوره انشقاق بود فکر کنم اینم بخون.
و تنها یک ذهن آماده که پذیرفته زایمان طبیعی رو میخوای
به این فکر کن بعد این درد بچت تو بغلته و تمام
ابنو ماما م بهم میگفت، میگفت تحمل کن وقتی به دردای نزدیک بهم رسبدم که کمتر از 1 ساعت بچت بغلته🤩🤩😍

ماماهمراه بگیر عالیه زودتر زایمان میکنی

بیمارستان بستری شدی دو قاشق روغن قرچک بخور زودتر ب دنیا بیاد من موقع زایمانم انجام دادم اما میگن ریسک هم داره نینی پیپی کنه

زایمان طبیعی اصلا آسون نیس هرکاری هم بکنی باز وحشتناکه من درد طبیعی رو کشیدم آخر سر بردنم اتاق عمل سزارین شدم سزارین خیلی بهتره

سر زایمان مدام نفس عمیق بکش و موقع زور زدن به گلوت فشار نیار ی جوری زور بزن انگار میخوای مدفوع کنی پیاده روی زیاد و رابطه داشته باش
حتما آبمیوه خوب و رطب و کیک با خودت ببر بیمارستان با ی بطری آب خنک
مهمتر از همه اینکه استرس نداشته باش و وقتی دردت گرفت جای داد زدن فقط زور بزن

سلام عزیزم من تجربه دوتا زایمان طبیعی دارم تنها چیزی که درد رو آسون میکنه اینه موقع که درد اصلی نیومده جیغ نزن وزور نزن بجاش نفس عمیق بکش تودرد تا رحمت ورم نکنه وموقع که درد اصلی شروع شد خودشون بهت میگن نفس عمیق بکش وزور بزن تا بچه ها راحت بدنیا بیاد

اسکات پیاده روی پله رابطه بدون جلوگیری
زایمان با اپیدورال بهترینه بنظرم حتماااااا اپیدروال بزن هیچی از خودت بهتر نیس
زایمان یک پروسه سختیع

عزیزم با دکتر و ماما همکاری کن فقط، یادت باشه دردش بعد از به دنیا اومدن بچه تموم میشه پس استرس نداشته باش

واسه زایمان اسون باید تکنیک تنفس یاد بگیری ورزش های لگن و انجام بدی

الان دیگه دیرع

سوال های مرتبط