۹ پاسخ

مکمل هاتو بخور اگه شد شیر افزا بگیر خوبه دختر منم مثله شما چیزی نمیخوره

کاهو بخور شیرتو زیاد میکنه

ولی خب خودت سوپ جو .دلستر.ماکارونی.آبگوشت .بخور سویق گندم هم شیر رو زیاد میکنه

منم همینم ، اسیر شدم

با دکتر هماهنگ کن ترویتال اچ ا خوشمزه اس پسر من میخورد قشنگ

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

غذا هم نمیخوره فقط حریره بادام دوس داره اونم زیادیش باعث میسه شکمش سفت شه دیگه ۳ ماه وضع من اینه خسته شدم حساسیت به پروتئن گاوی داره شیرای رژیمی بد مزه ان خودمم باید سفت و سخت رژیم بگیرم دیگه بدنم خالی کرده 😭😭

غذا شروع کن

غذا بده عزیزم

سوال های مرتبط