من از اول اب شیر دادم
من بعضی وقتا بهش اب شیر میدم میبینی یادم میره اب براش بذارم خنک بشه یا بیرونیم
من کلا اب جوشیده میده
من هنوز میجوشونم
پزشکش گفت تا دوسالگی
اب شیر همش املاح و کولر و سنگ ریزس والا خودمونممیتونستیم جوشید بخودیم سالم تربودیم
تا ۲سالگی باید جوشیده بخوره
فکر کنم یک ماه اب جوشیده دادمش بچه اینقدر پاستوریز هم خوب نیست خداروشکر نه مریض میشه نه مشکلی براش پیش اومد
من یک هفته میشه دیگه آب شیرمیدم
من با اجازه دکتر از ۸ ماهگی اب شیر دادم
نه کلیه هاش ضعیفه هنوز...
نه نمیشه آب جوشیده باید بخورن بچه ها
من آب ماجان هم میدم نیاز ب جوشیدن ندارع
نع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.