۵ پاسخ

مگه هر روز باید پی پی کنه؟؟
مشکلی نداره اصلا
بچه من کلا یه روز در میون یا دو روز در میون پی پی می‌کنه اوکیم هست

مشکلی نیست ولی دکتر ب من گفت اگه یبوست داشت مثلا ۶۰سی سی اب میریزی واس شرخشک دوپیمونه تو۷۰ سی سی اب بریز و دو پیمونه یکم شیرش روان باشه میکنه اگرم اسهال بود واس دوپیمونه ۵۰اب بریز خوب میشه من اینکارو کردم خوب شد الان متعادل میدم بهش

بچه منم شیرخشک میخوره متخصص کن ۵ تا ۷ روزم پی پی نکرد مشکلی نیست

تا یک هفته هم دفع نداشته باشه مشکلی نیست نگران نباش ... هر چی بزرگ تر بشه دفعش کمتر میشه و چاق میشه بچه

خب ایرادی نداره ک
شاید تا شب بکنه
اگه یه روزم کلا نکنه بازم ایرادی نداره

سوال های مرتبط

مامان آقا شاھان⚜️ مامان آقا شاھان⚜️ ۱۲ ماهگی