دیروز سونو وزن انجام دادم ببینید چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چه با کلاسه جوابش😂🤦‍♀️

خدا رو شکر همه چیزش خوبه

فدات این شالله سالم بغلش بگیری

ممنون عزیزم

من هرجامیرم دکترم قبولش نداره بهم میگه بروپیش ویلوت ادیب اون خیلی خیلی گرون میگیره نمیخام برم پیش اون

شرمنده گلم ک سوال میپرسم پیش کدوم دکترسونوکردی

توشیرازانجام دادی

خوبه ،نرماله 🙂...

خوب بوده عزیزم خداشکر

چندهزینش شدگلم

همچیش نرمال

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی