چه با کلاسه جوابش😂🤦♀️
خدا رو شکر همه چیزش خوبه
فدات این شالله سالم بغلش بگیری
ممنون عزیزم
من هرجامیرم دکترم قبولش نداره بهم میگه بروپیش ویلوت ادیب اون خیلی خیلی گرون میگیره نمیخام برم پیش اون
شرمنده گلم ک سوال میپرسم پیش کدوم دکترسونوکردی
توشیرازانجام دادی
خوبه ،نرماله 🙂...
خوب بوده عزیزم خداشکر
چندهزینش شدگلم
همچیش نرمال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.