از ریزپا اینترنتی گرفتم
من همیشه از گل پامیگیرم جنسش عالیه ولی گرون
جورابی خوب نیست چون بچه نو پا هست باید کفشش محکم تر باشه.
من تابستونه گرفتم
آره جورابی خیلی سبک و راحته تو پا
جورابی برای بچه شما مناسب نیست گلم
کفش استاندارد بخر
من تو اردبیل از زلال میخرم تو یحیوی خیلی خوبه خارجی و ایرانیم داره
اما بیشتر از تبریز میخرم
دوتا هم قبلا از ترکیه براش خریده بودم
ولی کلا زلال رو قبول دارم عالیه خیلی دوسشون داره دخترم چون خودش انتخاب میکنه و اینا راحته اونجا میپوشه نگا میکنه ماهم یکی از بین چندتا میخریم
دختر من عاشق دمپایی و کفشه خیلی زیاد داره بازم چشمش همش به کفشه
همش برای باباش میفرسته تو اینستا🤣🤣ینی من اینو میخوام
خیلی خوبه جورابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.