۱۰ پاسخ

مبارکش باشه دمپایی گرون خریدی

عه عین کفش پسر من دقیقا همون رنگ من گرفتم ۵۰۰ خورده ای

مبارک باشه عزیزم بسلامتی بپوشه

خوب خریدی هر دوشو همینه قیمت

من اینو امروز خریدم ۵۵۰

تصویر

منم کتونی خریدم دیزوز ۲ تومن
تهران گرونه مخصوصا عبدل آباد

مبارکش باشه

خوشکله عزیزم مبارکش باشه

خوب خریدی والا کفشو من از عبدل اباد خریدم ۳تومن کتونی ۱/۳۰۰صندل بندی😵‍💫

اینم دمپایی

تصویر

سوال های مرتبط