برو ازمایش بده بعد برو تحت نظر دکتر
اگه مثبت مثبته دیگ ازمایش نمیخاد وایساهفت هفته بروسونو
عزیزم حتما آزمایش بده
مبارکهههه😍😍
برو ازمايش بعد دكتر
من بیبی چک وقتی فورا مثبت شد بتا ندادم .صبر کردم یک شنبه این هفته که 7هفته سه روزم میشه میرم انشاءالله سنو قلب
مبارک باشه عزیزم چند روز از وقتت گذشته بود
خیلی مبارک عزیزم ❤️🫂
فردا برو آز بعد جوابش ببر برای دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.