شیردهی مکرر که ادرارش زیاد شه و زردی دفع شه
اینکه تخت تند تند بهش شیر بدید ، من دست و صورت دخترمو با عرق کاسنی میشست مامانم چند روز اول و خوب بود واقعا واسش ، خودتونم چیزایی که طبع گرم و خیلی گرم داره نخورید چند روز
شیر زیاد بهش بده شیرخشک هم میگن خوبه
سرخ مغز و گل سرخ عرق شاطره باهم بریز هربار بشورش باهمینا
خودم با همینا خوب شد
ترنجبین وشیرخشت واسه جلوگیری از زردی نوزاد ما استفاده میکنیم تو تمیز بشور بریز توی آب جوش وخودت بخور به نوزادت توصیه نمیکنم چون نوزاد حساسه
فقط شیر تا ادرارکنه. با ادرار میاد پایین می تونی دوبار شیر خشک بدی تا ادرارش زیاد بشه
ببر دکتر، دکتر دارو میده خودش، زردی ربطی به تغذیه مادر نداره، من همش سردی خوردم الان معده درد شدید گرفتم، پسرم 3روز تو خونه تو دستگاه بود 2روز تو بیمارستان، زردی میمومد پایین بعد میرفت بالا، اخر هم با قرصی که دکتر داد اوند پایین
پسر من تا پاهاش زرد شد دستگاه نذاشتم فقط شیر فراوون دادم روزی دو بار شیرخشک هم دادم
ترنجبین هم خودم خوردم هم دادم بچه
شیرخشت دادم
با کاسنی هم مدام تن شویه دادم
خداروشکر زود رفع شد
لباس هم کم پوشوندم و اتاق خنک نگه داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.