منم شنیدم برای بعضیا کارایی داره حتی شکم هم محکم نگه میداره نمیزاره ب سمت پایین کشیده شه بهتره من خودم فک میکنم نیاز دارم من شنیدم باید حتما با دستور پزشک استفاده کنی
استفاده کن گلم..تازشم بعد زایمانم باید شکمتو گرم نگه داری..
آره من استفاده کردم ماه های اول متوجه نمیشی ولی ماه های آخر کمر درد نداشتم
قدیمی هارو دیدین میبستن شکم و کمرشون رو در کنارش توالت فرنگی هم استفاده کن
آره خوبه هم تو بارداری میشه استفاده کرد هم بعد زایمان ، وقتی اونو میبندی باعث میشه بچه با رشدی که میکنه از پایین اومدن جلوگیری کنه هم بیشتر برای دردای لگنی و زیرشکم خیلی خوبه
بله عزیزم، خیلی خوبه.
من سر هر دو بارداریم استفاده کردم.
بچه تو شکم وقتی رشد میکنه و کم کم سنگین کیشه و شکم وقتی جلو میاد، کمربند بارداری از زیر شکم ، محافظت میکنه عزیزم. مثلا تو ماشین نشستی، راننده از روی سرعتگیر رد میشه، همین بالا و پایین اومدن، باعث میشه شکم کمی بالا و پایین کنه، دیگه کمربند ببندی، از از این بالا و پایین مقداری جلوگیری میشه، برای بیرون و ماشین سوار شدن خیلی خوبه عزیزم.
از تکون تکون نوردن شکم جلوگیری میکنه، برای کمر هم خوبه عزیزم
خیلی خوبه من بارداری اولم استفاده میکردم خیلی درد لگن و واژن داشتم موقه راه رفتم استفادش میکردم خیلی دردمو کم کرد
خوبه ولی الان گرمه میزنمش همش عذابه😅
من دکترم گفت استفاده کن
برای چی هس مثلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.