برای پرونده سازی بیمارستان چیا ببرم

۳ پاسخ

باورم نمیشه که یک نفر دیگه هم اسم جوجه اش مثل منه🥹
مدارکی که بیمارستان از من خواست:
شناسنامه و کارت ملی خودم و همسرم
کپی از مدارک شناسایی( برای شناسنامه ها غیر از کپی صفحه اول کپی اون صفحه هایی که اسم همسر و بچه ها هم می نویسن خواست.)
سونوگرافی ها و آزمايش های دوره بارداری ( آزمايش معمولا همون آخری رو می خوان )
و نامه معرفی پزشک تون برای اون بیمارستان

من شناسنامه کارت ملی و کل ازمایش سونو ها بردم

مدارک خودت و همسرت ، تمامی سونوها و ازمایش ها
اگه بهداشت هم رفتی دفترچه بهداشت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی