۲۱هفته
معمولا مامان های که نی نی اولشون بین ۲۰الی ۲۱هفته
ولی مامان های نی نی دوم به بعد زودتر حس میکنن
من الان ۲۳هفته ام ولی از ۲۰هفته مثل حباب یا ماهی که شنا میکنه حس کردم
من اولین بار ۱۷ هفته بودم
من که مثه بال زدن ماهی حسش میکنم
من از ۲روز پیش زیر دلم وقتی چیز شیرین بخورم مثل ویبره ملایم میلرزه
16هفته
من از ۱۳_۱۴ هفته خیلی کم حس میکردم الان خیلی بیشتر شده
منم در حد نبض
من هنوز نکردم
من از هفته۹
۱۵هفته۴ روز بود مث نبض ضعیف🥹😋🩵
فکر کنم ۱۶یا ۱۷ اما کم بود در حد یه لرزش یا نبض اش رو
من از وسطای ۱۶ مثل قلقلک و نبض بود
از هفته ۱۶
سلام من 20هفته یا21هفته
۲۰ هفته
مثل نبض
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.