حرکات بچه رو اولین بار کی حس کردین ماماناا

۲۲ پاسخ

هر دو بارداریم ۱۷ و ۱۸ هفته به بعد

من ک حس نمیکنم

اولش مثل نبض میمونه بعد کم کم پر رنگ میشه انگار ماهی تو دلت تکون میخوره

من اوایل خیلی غلغلکم میشد یه حس یه جوری انگاری چندشت میشه ولی بعدش عادت کردم سه ماهه سوم هم که دیگه خیلی شدید و محکمه قشنگ لگد میزنه و از روی شکم با چشم مشخصه

۱۷ هفته بارداری اولم

۱۳ هفته

منم 15هفته

۱۸ هفته🤍

۱۶هفته و دوروز

اولش اروم بعد دیگه انقباض شکمی شروع شد

۲۲ هفته جفتم قدامی

من تو تو ۴ماهگی حرکتشو احساس کردم

۲۰ هفته

۲۰ هفته

من ۱۹ هفته یکی دوبار حالت حباب یا ضربه های ریز زیر دلم نزدیک نافم

من ۲۳ هفته چون هم بارداری اولم بود هم جفتم قدامی بود دیر فهمیدم

15هفته

۱۸ هفته 🥹🩵

من هنوز حس نکردم

نکردیم هنوز

۱۳هفته

منکه هنو حسی ندارم🥹فقط گاهی نبض میزنه

۱۶هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی هفته نوزدهم بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی