۱۲ پاسخ

من ۲۲ هفته حس کردم
دو روز در حد لرزش و نبض بود بعدش قشنگ حس میکردم
جفتم خلفی بود

۱۵هفته گلم

23 حسش کردم

من هنوز حس نکردم از بس سرفه میکنم میگگ نکنه بچم اذیت شده

از ۲۰ هفته جفتم خلفی دیگه مث چیزی ک میترکه و لگد میزنه

17-18 مثل نبض و سر خوردن

۱۵
در حد نبض

۱۶ هفته

من هنوز حس نکردم چون قدامی هستم.از ۲۰ هفته ب بعد باید منتظر حرکتاش باشم

من تو هجده هفتگی حس کردم

۱۶هفته

۱۶-۱۷ حرکات ریزی حس میکردم البته جفت خلفی و بچه دومم هست زودتر حس میشه؛ الانم کامل حس میکنم.

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه پاییزی مامان جوجه پاییزی هفته نوزدهم بارداری
مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری