زیر شکمم یهو تیر می‌کشه عادیه ؟

۴ پاسخ

ما باهمیم😍

اگر بدون ابریزش و ترشح بی بو باشه و خونریزی و لک نباشه عادیه استراحت کن میره

منممممم

منم امروز زیر شکمم ی دردی دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری