دکتر جهرمی زاده خوبه

۱ پاسخ

من پیش شون میرم ودکترم هستند
بیمارستان هایی که واسه زایمان هست عسگریه وسینا
دکتر خیلی صبور خوش اخلاق و به تمام حرفا گوش میکنند من در کل دوست شون دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان دنیز🐣🍓 مامان دنیز🐣🍓 روزهای ابتدایی تولد