بچه ها سونگرافی آخر چند هفته میشه ؟

۹ پاسخ

۳۷هفته دکتر برام نوشته

بستگی به دکتر و وضعیت خودتون داره

من‌باید یکشنبه یا دوشنبه برم یعنی ۳۶ هفته و ۵الی ۶ روز

من ک از ۳۰هفته به بعد ۳بار دیگ سونو رفتم

من ۳۸ رفتم

به من گفته ۳۶ هفته برم که نامه سزارین بده احتمالا آخرین سونوعه

والا من یه سونو رشد میرم32 هفته و دیگه نمیرم

برامنم سواله

من همین دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🥹 مامان آیهان 🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هامین💚🥰 مامان هامین💚🥰 ۱۱ ماهگی
مامان آوش♥️🫀 مامان آوش♥️🫀 ۵ ماهگی