۳۷هفته دکتر برام نوشته
بستگی به دکتر و وضعیت خودتون داره
منباید یکشنبه یا دوشنبه برم یعنی ۳۶ هفته و ۵الی ۶ روز
من ک از ۳۰هفته به بعد ۳بار دیگ سونو رفتم
من ۳۸ رفتم
به من گفته ۳۶ هفته برم که نامه سزارین بده احتمالا آخرین سونوعه
والا من یه سونو رشد میرم32 هفته و دیگه نمیرم
برامنم سواله
من همین دیروز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.